Contact
PARTNERS

QUALTRICS

202008_Osudio_ALL_banners_experience_management-02

OVERSCHRIJD UW KLANTENVERWACHTINGEN MET QUALTRICS, DE LIJDER IN EXPERIENCE MANAGEMENT PLATFORM

Qualtrics is een gevulde en gebruiksvriendelijke tool waarmee organisaties van elke omvang hun ervaringsbeheerprogramma kunnen opzetten en uitvoeren. Begin met een kleine NPS- of CSAT-enquête over klanttevredenheid per post en schaal op naar een multichannel, multi-afdeling, en multi-project ervaringsbeheerprogramma. Daar kunt u niet alleen mee ontdekken en monitoren wat uw klanten denken en voelen over uw producten en diensten, maar u ook geholpen worden bij het verbeteren van deze ervaringen. U kunt Qualtrics via elk kanaal gebruiken: alleen via e-mail, geactiveerd door elke interactie op uw webshop of app, of diep geïntegreerd in uw klantondersteuningsprocessen. Op deze manier kunt u klein beginnen en groeien naar een eind-tot-eind integratie over alle klantcontactpunten heen.

 

Lees meer over de mogelijkheden van Qualtrics in deze brochure   Open Qualtrics' & SQLI leaflet

Hoewel een eenmalige enquête enige algemene feedback kan verzamelen, zal een ervaringsbeheerprogramma:

  • Uw klanten regelmatig vragen wat ze wel en niet bevalt aan uw diensten en wat er verbeterd kan worden.
  • Trends ontdekken in de tevredenheid van uw klant
  • Mogelijkheid in te zoomen op delen waar het minder gaat, en specifiek feedback verzamelen (voorbeeld: begin met een algemene NPS-score, zoom in op de online klantenreis en ontdek veelvoorkomende problemen bij het daadwerkelijke gebruik van een specifiek product, of de klantenservice eromheen. De use-cases zijn eindeloos!)
  • Een feedbackloop opzetten om de zwakste schakel te verbeteren, de organisatie en de klant te informeren over de verbeteringen.

Conclusie: gebruik de inzichten die u verkrijgt door operationele- en ervaringsgegevens te combineren om de algehele klantervaring via allerlei kanalen en afdelingen continu te verbeteren.

 

Qualtrics XM OPLOSSINGEN VOOR:

B2B KLANTENVARING

Versterk uw B2B-klantrelaties, maak klanten voorstanders door B2B-ervaringen te leveren die loyaliteit bevorderen, acceptatie vergroten en terug te leveren.

  • Op basis van uw behoeften biedt SQLI:
    ✔️ GRATIS XM-demo met onze experts om de potentie van oplossingen te ontdekken

    ✔️ Klantervaring workshops en optimalisatie in kaart brengen
    ✔️ Ontwikkeling van strategische organisatie brede B2B XM programma's
    ✔️ Opzetten, integratie en aangepaste configuratie van de Qualtrics XM-oplossing
    ✔️ Coaching bij het maken van enquêtes, continue verbeteringsprocessen, etc.

    ✔️ Dashboardstrategie en opzet voor belangrijke inzichten en KPI's
Boek een Qualtrics XM-demo
More about CX for B2B ➔
DIGITALE KLANTENERVARING

Begrijp hoe uw digitale klantenervaring van invloed kan zijn op hoe uw klanten u zien, zodat u gaten in de ervaring kunt dichten, interacties kunt creëren die boeiend zijn en beter contact kunt maken met klanten, zodat klanten willen terugkeren.

  • SQLI biedt, op basis van uw behoeften
    ✔️ GRATIS XM-demo met onze experts om de potentie van oplossingen te ontdekken

    ✔️ Klantervaring workshops en optimalisatie in kaart brengen
    ✔️ Ontwikkeling van strategische organisatie brede B2B XM programma's
    ✔️ Opzetten, integratie en aangepaste configuratie van de Qualtrics XM-oplossing
    ✔️ Coaching bij het maken van enquêtes, continue verbeteringsprocessen, etc.

    ✔️ Dashboardstrategie en opzet voor belangrijke inzichten en KPI's
Boek een Qualtrics XM-demo
More about Digital CX ➔
LOCATIEGEBASEERDE KLANTENERVARING

Verhoog de omzet en loyaliteit met een oplossing voor alle bedrijven op locatie, waaronder winkels, branches, dealers, hotels en meer.

  • SQLI biedt, op basis van uw behoeften
    ✔️ GRATIS XM-demo met onze experts om de potentie van oplossingen te ontdekken

    ✔️ Klantervaring workshops en optimalisatie in kaart brengen
    ✔️ Ontwikkeling van strategische organisatie brede B2B XM programma's
    ✔️ Opzetten, integratie en aangepaste configuratie van de Qualtrics XM-oplossing
    ✔️ Coaching bij het maken van enquêtes, continue verbeteringsprocessen, etc.

    ✔️ Dashboardstrategie en opzet voor belangrijke inzichten en KPI's
Boek een Qualtrics XM-demo
More about Location Based XM ➔

Waarom Qualtrics?

Qualtrics onderscheidt zich van andere oplossingen door een combinatie van:

  • Een soepele en intuïtieve maar zeer krachtige gebruikersinterface waarmee u eenvoudige of geavanceerde enquêtes kunt maken
  • AI-gestuurde data-analyse op professioneel niveau
  • Distributie in al uw kanalen, zoals e-mail, web, app, print
  • De optie om complexe triggervoorwaarden in te stellen zonder programmeervaardigheden
  • Geïntegreerde ticketingsysteem waarmee u direct kunt reageren op urgente problemen die door uw klant zijn gemeld
  • Geïntegreerde aanpasbare dashboards met 'need to know' data voor elke groep belanghebbenden tot op het niveau van individuele medewerkers.

Qualtrics interface

Kenmerken van Qualtrics:

ONS WERK MET QUALTRICS

FrieslandCampina_240-150_logo_black
Piab_240-150_logo_black
Coloplast_240-150_logo_black

Waarom SQLI?

Qualtrics heeft veel geïnvesteerd in het optimaliseren van de gebruiksvriendelijkheid van de oplossingen, zodat u, de zakelijke gebruiker, de kracht van de applicatie kunt benutten. SQLI is de perfecte partner om u te helpen het maximale uit deze tool te halen.

   Lees meer over de mogelijkheden van Qualtrics in deze brochure:
    Open Qualtrics' & SQLI leaflet


We helpen u het meeste uit Qualtrics te halen door:

  • U te adviseren over de inhoud van uw enquêtes: welke vragen u wanneer en aan wie kunt stellen. Hoe klein te beginnen en wanneer op te schalen.
  • Een strategisch organisatiebrede experience management programma te ontwikkelen dat uw hele organisatie over meerdere jaren zal verbeteren.
  • Te begeleiden en coachen bij het opzetten en uitvoeren van uw eerste enquêtes zodat alles volgens plan verloopt. Wij kunnen u hierbij blijven ondersteunen of uw eigen medewerkers opleiden om zelfvoorzienend te worden.
  • Qualtrics naadloos met uw backend-systemen te integreren.
  • U te helpen bij het analyseren en rapporteren van de onderzoeksresultaten. Onze blik van buitenaf maakt ons goed gepositioneerd om onbevooroordeelde en betrouwbare resultaten te bieden die acceptabel zijn voor alle belanghebbenden (zelfs in gevallen waarin de feedback niet gunstig is).
  • Te helpen de gevonden verbetermogelijkheden te implementeren in het gehele E-business domein, op het gebied van Branding en design, Customer Engagement, E-commerce, Datamanagement en inzichten, en meer!
  • U bij het opzetten en ontwikkelen van een continu verbeteringsproces te helpen, dat zowel O-gegevens als X-gegevens alle aspecten gebruiken van uw klantervaring en gerelateerde interne processen structureel te verbeteren. Met behulp van een gevarieerd team-aanpak kunnen we een geoptimaliseerd team creëren dat bestaat uit uw medewerkers, onze experts en gespecialiseerde domeinexperts wanneer dat nodig is.

Questions?

202002_Osudio_ALL_website_contact_person_310x205_Ellen

Ellen Bex,
Head of Engagement

Ask Ellen

VRAAG UW QUALTRICS XM DEMO MET ONZE EXPERT AAN

GEBRUIK HET FORMULIER HIERONDER, OF STUUR EEN BERICHT NAAR ELLEN VIA ELBEX@SQLI.COM

202002_Osudio_ALL_website_contact_person_310x205_Ellen
Ellen Bex,
Head of Engagement
 

experience management inZICHTEN

experience_management_380x230
Expertise

ERVAREN MANAGEMENT

Hoe u gegevensgestuurde ervaringen creert waar klanten blij van worden.

Meer informatie →

202002_Osudio_ALL_website_experience_Highlight-637x445-2
Diensten

EXPERIENCE MANAGEMENT

Hoe SQLI u kan helpen data om te zetten in verhoogde klanttenvredenheid en bedrijfsprestaties.

Onze XM services →

202008_Osudio_ALL_Hero-banner_Post-Launch-Optimisations_1440x450-1-1
Podcast

DIGITALE ERVARINGEN MAKEN

Luister naar onze podcastserie waarin experts tips delen over de digital ervaring die uw e-commerce stimuleert en uiteindelijk uw digitale succes bepaalt.

Luister nu →