Contact

EXPERIENCE MANAGEMENT SERVICES

202106_SQLI_ALL_rebranding_website_services_A-banner_0000_Gradient_10

CREËER INSPIRERENDE EN RELEVANTE KLANTENREIZEN

In dit digitale tijdperk draait het allemaal om de klant en hun beleving. Natuurlijk is klantgerichtheid al een lange tijd belangrijk, maar de laatste jaren is het echt leidend geworden om de klantervaring op de eerste plaats te zetten. Als merk of bedrijf moet u ervoor zorgen dat u een unieke ervaring kunt bieden op alle potentiële contactpunten van de klantreis, voor elk van uw producten en diensten. Deze beleving moet inspirerend en relevant zijn en voldoen aan alle specifieke wensen van uw klanten om informatie in te winnen of een aankoop te doen, alles op dat moment.

VERHOOG CONVERSIE, LOYALITEIT EN OMZET

Bij SQLI hebben we de toolbox en expertise in huis om deze digital experiences voor al je kanalen en contactpunten te creëren. Denk hierbij aan het matchen van de juiste (klantpersona's met gepersonaliseerde content; het aanbieden van services en interacties die op maat zijn gemaakt, kan de klanttevredenheid en zakelijke reputatie verbeteren en leiden tot hogere conversie, loyaliteit en inkomsten. Kortom, optimalisatie van customer experience is de sleutel tot succes voor bedrijven in het digitale tijdperk. Dit alles wordt mogelijk gemaakt door diepgaande datagedreven inzichten over persona's en door hun klantreizen te combineren met een creatieve aanpak die zich richt op het aantrekken en betrekken van potentiële klanten op alle relevante contactpunten. We kunnen ervoor zorgen dat uw klantervaring de behoeften van uw klant tegemoet zal komen en dat deze wordt gekenmerkt door gebruiksgemak en een intuïtieve UX. 

UW PUBLIEK LEREN KENNEN

Met behulp van al deze gegevens en de gecreëerde klantsegmenten kunnen we de technische oplossingen identificeren die het beste passen bij uw bedrijf en doelstellingen om uw customer engagement te verbeteren. Het begint met het selecteren van een digital experience platformoplossing die op basisniveau eenvoudigweg alle benodigde functies biedt. Maar het is net zo belangrijk om ervoor te zorgen dat uw Digital Experience Platform (DXP) ook voldoet aan al uw behoeften met betrekking tot datagestuurde analyse- en business intelligence-oplossingen, omdat u hierdoor een steeds beter begrip krijgt van wie uw publiek is. Gecombineerd met meer gegevens over uw klantreis en het digitale marketinglandschap over al uw kanalen, krijgt u waardevolle prestatie-inzichten. Dit stelt u op zijn beurt in staat om specifieke marketinginitiatieven en publieksgedrag te koppelen aan verkoop en onthult de echte ROI van uw inspanningen.  

Als dit allemaal een beetje overweldigend klinkt, zijn we hier om te helpen. SQLI is uw full-service digitale expert als het gaat om customer engagement, waarbij al uw UX- en ervaringsbeheeroplossingen en -diensten goed worden geïntegreerd! 

VRAAG EEN DXP DEMO AAN

Met onze demo krijgt u inzicht in de use cases die we voor onze klanten hebben geïmplementeerd en voor hun resultaten. Aanschouw zelf wat een DXP voor uw bedrijf kan betekenen. 

"Merken met een superieure klantervaring leveren 5,7x meer omzet op dan concurrenten die achterblijven in klantervaring." (Forrester) 

Vraag een DXP demo aan ➔

SQLI biedt:

202007_Osudio_Iconagraphy_Understand & define-1

IMPLEMENTATIE VAN UW DIGITAL EXPERIENCE PLATFORM 

Wij kunnen uw DXP implementeren, inclusief Analytics en Experience Management. Ontdek hoe u meer gegevens over uw klant en hun reis kunt verzamelen. 

202007_Osudio_Iconagraphy_Strategy Network by Darwin-1

DATA GEDREVEN INZICHTEN OM EFFECTIEVE PERSONA'S TE CREËREN 

Datagestuurde inzichten om effectieve klant persona’s te creëren waarmee u relevante klantervaringen en op maat gemaakte marketinginspanningen kunt bieden.

202007_Osudio_Iconagraphy_Roadmap & Plan-1

HET CREËREN VAN EEN BACKLOG MET REQUIREMENTS

Het creëren van een achterstand met vereisten, gericht op al uw functionele, niet-functionele en technische behoeften.

ONZE PARTNERS

Bloomreach_Logo
Magento_Adobe
Qualtrics_Logo
MicrosoftTeams-image (3)

KOM IN CONTACT

202002_Osudio_ALL_website_contact_person_310x205_Ellen

Ellen Bex
Head of Engagement

Neem contact met ons op

We did this for

Als trotse partner hebben we uitzonderlijke engagementervaringen en oplossingen geleverd voor bedrijven als Sligro, Carlsberg, Viking, EJOT, Grohe, B&S en Kawasaki 

202002_Oudio_Pillar-page_Carlsberg-Black_logo_200x140
202002_Oudio_Pillar-page_Sligro-Black_logo_200x140
kawasaki_240-150_logo_black
Viking_240-150_logo_black(1)

SQLI, PARTNER VAN FULL SERVICE DIGITALE ENGAGEMENT 

Sinds de jaren 90 nemen klanten contact met ons op om hun digitale business value te definiëren, op te bouwen en te laten groeien. Wij zijn technische en creatieve denkers die zich inzetten voor het leveren van zinvolle en boeiende ervaringen door gebruik te maken van technologieën, methodologieën, vaardigheden en creativiteit om dichter bij de klant of gebruiker te komen en hun aandacht te trekken. Bij SQLI ontwerpen, ontwikkelen en implementeren we hoogwaardige commerceoplossingen, digitale producten en technologieën voor internationale A-merken. Wij zijn een van de grootste digitale specialisten van Europa.

Neem contact op om te bespreken hoe we uw digitale succes kunnen stimuleren

VRAAG UW DIGITAL EXPERIENCE PLATFORM DEMO AAN
GEBRUIK HET ONDERSTAANDE FORMULIER OF STUUR EEN BERICHT AAN ELLEN OP ELBEX@SQLI.COM

202002_Osudio_ALL_website_contact_person_310x205_Ellen
Ellen Bex,
Head of Customer Engagement
Oplossingen bieden voor waarde-toevoegende ervaringen voor organisaties als FrieslandCampina en Carlsberg.
 

eXPERIENCE GERELATEERDE INZICHTEN

202002_Osudio_ALL_website_blog_highlights_animation_380x230
Expertise

EXPERIENCE MANAGEMENT

Hoe u datagestuurde customer experiences creëert waar klanten blij van worden.

202006_Osudio_ALL_banners_Digital_Assistant_guided_selling_zoovu-380x230-01
Expertise

BEGELEIDE VERKOOP

Hoe u uw bezoekers door middel van engagement naar het perfecte product leidt.

Lees verder in Engels→

202004_Osudio_ALL_Pillar_pages_highlight_380x230-ecommerce
Expertise

E-COMMERCE

Ontdek hoe e-commerce de user experience van de online klantreis kan ondersteunen.