Contact

ENGAGEMENT TECHNOLOGIE SERVICES

202106_SQLI_ALL_rebranding_website_services_A-banner_0009_Gradient_1

BOUW EEN STERKE BASIS VAN CONTENT 

Om concurrerend te blijven in de versnellende wereld van vandaag, moet u uw publiek kunnen bereiken met actuele informatie die ertoe doet. Dit betekent dat uw content de kern moet vormen van alles wat u doet, dag in dag uit. Het is ook belangrijk om ervoor te zorgen dat u de juiste inhoud, op de juiste plaats, op het juiste moment en in de juiste context aanbiedt. Om het nog ingewikkelder te maken, is uw publiek constant in beweging en heeft het meer nodig dan een simpele contentstream. Uw klanten, partners en medewerkers vragen om dynamische en relevante interacties die hun aandacht trekken. Het is aan u om de gecontextualiseerde ervaringen en betrokkenheid te bieden die ze in het digitale tijdperk van vandaag verwachten.

Om dit niveau van gepersonaliseerde inhoud te bieden, is een solide marketingplan vereist, inclusief het opstellen van doelstellingen voor marketingactiviteiten en het bepalen en plannen van de stappen die nodig zijn om uw doelstellingen te bereiken. Daarnaast regelt het de overleving, groei en welvaart van elke onderneming in een concurrerende en steeds veranderende omgeving. Marketingtechnologie beweegt zich in een snel tempo en stelt bedrijven in staat om zowel meer potentiële klanten te bereiken als bestaande klanten beter te bedienen. Als u nog steeds vastzit aan handmatige outreach-processen, is dit het moment om opnieuw te onderzoeken hoe u de vereiste marketingefficiëntie in uw bedrijf kunt introduceren.

VERSNEL UW DIGITALE SUCCES  

Het doormaken van een succesvolle digitale transformatie is essentieel voor organisaties die willen overleven en versnellen, ondanks de huidige wereldwijde economische crisis veroorzaakt door de COVID-19-uitbraak. Toch toont eerder onderzoek aan dat, hoewel 92% van de bedrijven de noodzaak van digitale verandering erkende, meer dan 70% van de bedrijven de daadwerkelijke overgang niet doorging. Dit benadrukt het belang van het creëren en volgen van een roadmap voor evolutionaire architectuur. Deze dient als het leidende principe dat toenemende, niet-doorbrekende verandering langs meerdere dimensies ondersteunt. Naarmate technologie en consumentengedrag zich blijven ontwikkelen, moet uw bedrijf zich daar ook op richten. Het is belangrijk voor organisaties om op deze verandering te anticiperen, vooral voor IT-afdelingen, omdat u hiermee uw succes vanaf het begin kunt versnellen.

WEES VOORBEREID OP DE UITDAGING DIE KOMEN GAAT

SQLI kan u ondersteunen bij het evalueren, selecteren en implementeren van de best aangepaste customer engagement-oplossing voor uw specifieke bedrijfsuitdagingen. Dit omvat het evalueren van het architecturaal ontwerp van de belangrijkste componenten van uw engagementoplossing op volledigheid en afstemming met de beste uitvoering, evenals het definiëren van de technische en functionele aanbevelingen om uw engagementoplossing te optimaliseren. Na een audit kunnen we ervoor zorgen dat uw systeem is voorbereid op de verwachte belastingen, inclusief piekbelastingen, en mogelijke systeemknelpunten tijdens een workshop elimineren.

Het implementeren van bedrijfssoftware kan zelfs voor de meest volwassen organisaties een uitdaging zijn. Vereisten begrijpen, de juiste architectuurkeuzes maken, de implementatie plannen, de software installeren en configureren, integreren met andere systemen, deployment naar gebruikers, het managen van organisatieveranderingen; er komt veel bij kijken. SQLI is uw full-service digital partner voor het aanpakken van potentiële implementatie-uitdagingen en om te garanderen dat uw oplossing aan al uw zakelijke vereisten voldoet.

 

VRAAG EEN ENGAGEMENT TECHNOLOGIE DEMO AAN 

Boek een gepersonaliseerde engagement-technologiedemo met DXP-, CDP- of XM-oplossingen gericht op de behoeften van uw bedrijf en hun gebruiksscenario's. We helpen je de beste technologie en architectuur te vinden om te voldoen aan de behoeften van je klanten, hun voor- en nadelen, demonstreren de oplossing van toonaangevende providers en geven je belangrijke inzichten in de tools. 

Demo aanvragen ➔

SQLI BIEDT:

202007_Osudio_Iconagraphy_Post-Launch-Optimizations-Post-Launch-Optimizations-2

ADVIES

SQLI biedt technische, RFI, en RFP adviezen.

202008_Osudio_Iconagraphy_Where you could go-1

IMPLEMENTATIE VAN OPLOSSING

Het opstellen van een roadmap voor evolutionaire architectuur en ondersteuning bij het evalueren, selecteren en implementeren van het juiste platform en de juiste oplossingen voor uw bedrijf, waaronder DXP, CDP, XM, enz.

202007_Osudio_Iconagraphy_Prototype & Validate-1

CDP IMPLEMENTATION

Het opstellen van een roadmap voor evolutionaire architectuur en ondersteuning bij het evalueren, selecteren en implementeren van het juiste platform en de juiste oplossingen voor uw bedrijf, waaronder DXP, CDP, XM, enz.

ONZE DIGITAL EXPERIENCE PARTNERS

Bloomreach_Logo
Magento_Adobe
Qualtrics_Logo
MicrosoftTeams-image (3)-1

GET IN TOUCH

202002_Osudio_ALL_website_contact_person_310x205_Ellen

Ellen Bex
Head of Engagement

Reach out to us ➔

We DEDEN DIT VOOR

Als trotse partner hebben we uitzonderlijke engagementervaringen geleverd voor toonaangevende merken.

202002_Oudio_Pillar-page_Carlsberg-Black_logo_200x140
FrieslandCampina_240-150_logo_black
Coloplast_240-150_logo_black
202002_Oudio_Pillar-page_Sligro-Black_logo_200x140

SQLI, PARTNER VAN FULL SERVICE DIGITALE ENGAGEMENT

Sinds de jaren 90 nemen klanten contact met ons op om hun digitale businessvalue te definiëren, op te bouwen en te laten groeien. Wij zijn technische en creatieve denkers die zich inzetten voor het leveren van zinvolle en boeiende ervaringen door gebruik te maken van technologieën, methodologieën, vaardigheden en creativiteit om dichter bij de klant of gebruiker te komen en hun aandacht te trekken. Bij SQLI ontwerpen, ontwikkelen en implementeren we hoogwaardige commerceoplossingen, digitale producten en technologieën voor internationale A-merken. Wij zijn een van de grootste digitale specialisten van Europa.

Neem contact op om te bespreken hoe we uw digitale succes kunnen stimuleren.

VRAAG EEN ENGAGEMENT TECHNOLOGIE DEMO AAN

GEBRUIK HET ONDERSTAANDE FORMULIER OF STUUR EEN BERICHT AAN ELLEN OP ELBEX@SQLI.COM

202002_Osudio_ALL_website_contact_person_310x205_Ellen
Ellen Bex,
Head of Customer Engagement
Biedt oplossingen voor waarde-toevoegende ervaringen voor organisaties als FrieslandCampina en Carlsberg
 

EXPERIENCE GERELATEERDE INZICHTEN

202002_Osudio_ALL_website_blog_highlights_animation_380x230
Expertise

EXPERIENCE MANAGEMENT

Hoe u datagestuurde customer experiences creëert waar klanten blij van worden.



202006_Osudio_ALL_banners_Digital_Assistant_guided_selling_zoovu-380x230-01
Expertise

BEGELEIDE VERKOOP

Hoe u uw bezoekers door middel van engagement naar het perfecte product leidt.



202004_Osudio_ALL_Pillar_pages_highlight_380x230-ecommerce
Expertise

E-COMMERCE

Ontdek hoe e-commerce de user experience van de online klantreis kan ondersteunen.