Klantgegevens zijn essentieel om aan de behoeften van uw klanten te voldoen, maar organisaties kunnen het nog steeds niet volledig gebruiken omdat ze worstelen met:
Leiders moeten nu kijken naar manieren om de gegevens te integreren om diepere inzichten te krijgen. Ze moeten ook aanvullende marketingmogelijkheden, zoals personalisatie, mogelijk te maken, in plaats van meer oplossingen toe te voegen die alleen actuele inzichten toevoegen. Zonder geïntegreerde klantgegevens wordt het creëren van omnichannel gerichte campagnes of gepersonaliseerde klantervaringen vrijwel onmogelijk.
Volgens Gartner's Multichannel Marketing Survey in 2019 gaf 58% van de respondenten aan dat het gebruik van geïntegreerde klantgegevens een aanzienlijke of matige uitdaging was. Hiervoor komen Customer Data PLatforms om de hoek kijken: dé oplossing om klantdata te verzamelen, te verenigen, te analyseren en te activeren in één gecentraliseerd platform.
Customer Data Platforms (CDPs) zijn in staat om alle (eerste, tweede en derde partij) klantgegevens te verzamelen, te verenigen, te analyseren en te activeren. CDP's zijn het ontbrekende onderdeel om afzonderlijke Martech-oplossingen met elkaar te verbinden, digitale groei mogelijk te maken via omnichannel marketing- en verkoopautomatisering en toonaangevende bedrijven te helpen meer data gedreven en klantgericht te worden.
De belangrijkste use-cases voor een CDP zijn:
Boek een gepersonaliseerde demo van de CDP-platformoplossing gericht op de behoeften van uw bedrijf en kom tew eten hoe een CDP uw uitdagingen kan aanpakken. We helpen u de beste oplossing te vinden om te voldoen aan de behoeften van uw klant. Highlighten de voor- en nadelen van de systemen, demonstreren de oplossingen van toonaangevende providers en geven u belangrijke inzichten in deze tools.
SQLI kan u ondersteunen bij het evalueren, selecteren en implementeren van het best passendeSQLI kan u ondersteunen bij het evalueren, selecteren en implementeren van het best passende Customer Data Platform (CDP) voor uw specifieke zakelijke uitdagingen, uw digitale maturity en de use cases die u ermee wilt afdekken.
Aangezien CDP's een aanzienlijk nieuwe Martech-tool zijn en snel evolueren met nieuwe functies en spelers op de markt, kan het vinden van de juiste oplossing een uitdaging worden. Bovendien is het waarborgen van gegevensintegriteit, kwaliteit en veiligheid tijdens de implementatie van e-integratie zonder eerdere ervaring geen gemakkelijke taak. Een vertrouwde implementatiepartner helpt u deze uitdaging aan te gaan, zodat u snel aan de slag kunt om uw CDP in korte tijd te gaan gebruiken. SQLI is uw full-service digitale partner voor het aanpakken van potentiële implementatie-uitdagingen en om te garanderen dat uw oplossing aan al uw zakelijke vereisten voldoet.
SQLI biedt technische, RFI- en RFP-consultancy voor uw klantgegevens en de use-cases ervan
We helpen u om een Customer Data Platform (CDP) goed op te zetten waarmee je een 360-graden klantbeeld kunt krijgen en gepersonaliseerde en gecontextualiseerde ervaringen kunt creëren die je experience-architectuur (XA) ondersteunen. Ons team van experts is gecertificeerd op verschillende CDP-oplossingen en zal de juiste integraties opzetten, gegevens over uw verschillende systemen verenigen, gegevensbeveiliging waarborgen tijdens de implementatie, enz.
We helpen je om een Customer Data Platform (CDP) goed op te zetten waarmee je een 360-graden klantbeeld kunt krijgen en gepersonaliseerde en gecontextualiseerde ervaringen kunt creëren die je experience-architectuur (XA) ondersteunen. Ons team van experts is gecertificeerd op verschillende CDP-oplossingen en zal de juiste integraties opzetten, gegevens over uw verschillende systemen verenigen, gegevensbeveiliging waarborgen tijdens de implementatie, enz.
We kunnen realtime dashboarding opzetten om bruikbare inzichten voor uw team te genereren. Dynamische rapportage, analyse en dashboarding zorgen voor up-to-date en relevante data-inzichten. Met een continue verbeteringsaanpak stellen we uw organisatie in staat om voortdurende optimalisaties en groei te stimuleren op basis van een datagedreven aanpak.
The SQLI Group is a platinum solution partner specialised in Magento Commerce. Within the SQLI group we have successfully launched multiple complex projects while adopting the latest Magento technologies.
Ontstaan in de jaren 90, nemen klanten contact met ons op om hun digitale bedrijfswaarde te definiëren, op te bouwen en te laten groeien. We zijn technische en creatieve denkers die zich inzetten voor het leveren van zinvolle en boeiende ervaringen door gebruik te maken van technologieën, methodologieën, vaardigheden en creativiteit om dichter bij de klant of gebruiker te komen en hun aandacht te trekken. Bij SQLI ontwerpen, ontwikkelen en implementeren we hoogwaardige online commerce, digitale producten en technologieën voor internationale A-merken. Wij zijn een van de grootste digitale specialisten van Europa.
GEBRUIK HET FORMULIER HIERONDER OF STUUR EEN BERICHT NAAR ELLEN VIA ELBEX@SQLI.COM
Biedt oplossingen voor waardetoevoegende experiences voor organisaties als FrieslandCampina en Carlsberg.
Breng uw klantgegevens samen, creëer omnichannel klantervaringen en stimuleer digitale groei met CDP's.
We creëren goed presterende marketingcampagnes om groei te stimuleren, voor B2B of B2C.