Contact

CONNECTED COMMERCE DIENSTEN

202106_SQLI_ALL_rebranding_website_services_A-banner_0001_Gradient_9

DE KRACHT VAN UX

De impact en het voordeel van een boeiende CX in combinatie met een intuïtieve gebruikerservaring moet overduidelijk zijn; als een klant zich goed voelt bij interactie met uw merk, is de kans groter dat ze uw producten of diensten kopen. Als ze echter gefrustreerd raken – omdat het lang duurt om je website te laden of een winkelbediende erg arrogant en vernederend is – zullen ze waarschijnlijk minder geneigd zijn om jouw klant te worden.

Als digitaal bureau kunnen we het belang van een goede UX niet genoeg benadrukken. U moet gebruikers onmiddellijk kunnen ondersteunen bij het krijgen wat ze willen en te gaan waar ze heen willen. Ze moeten in staat worden gesteld om hun doelen met minimale inspanning te bereiken en het ecosysteem van uw merk als een aangename en gastvrije omgeving te ervaren

BOUW ECHT PERSOONLIJKE ERVARINGEN

Personalisatie wordt een steeds waardevoller hulpmiddel om de aandacht van uw publiek te trekken, leads te converteren en de verkoop te stimuleren door uw klantervaring te verbeteren. Marketeers kunnen tegenwoordig naast de klant zijn on-site, mobiele en in-app-ervaring, de e-mails en de getoonde advertenties personaliseren. Het gebruik van een DXP voor personalisatie kan van onschatbare waarde zijn voor het samenstellen van doelgroepen, het maken van segmenten en het garanderen van een consistente gepersonaliseerde ervaring op alle kanalen en apparaten.   

Om uw marketinginspanningen verder te versterken, kunt u contexttargeting inzetten, een oude en eenvoudige strategie die zeer effectief blijft. Het plaatst uw advertenties in wezen op de meest geschikte plaats om gelezen, gehoord of gezien te worden. Er zijn veel use-cases voor contexttargeting binnen digitale advertenties; zoals anti-advertentiemoeheid, het verbeteren van de relevantie en het garanderen van een privacyvriendelijke omgeving.

NEXT BEST OFFER, NEXT BEST ACTION (NBONBA)

Als we het hebben over connected commerce-diensten, houdt het aanbieden van gepersonaliseerde marketing niet op bij het tonen van de juiste advertenties of campagnes. 'Next Best Offer, Next Best Action' (NBONBA) is een klantgerichte benadering van marketing die rekening houdt met de verschillende acties die een specifieke klant kan ondernemen. Vervolgens wordt er voor elke actie beslist wat de beste aanvullende inhoud is om te bieden. Om 'Next Best Action' goed te laten functioneren, vereist deze aanpak meestal geautomatiseerde zelflerende beslissingen die worden aangedreven door machine learning. Hierdoor kunnen in realtime beslissingen worden genomen die de kans op conversie vergroten op het exacte moment dat een klant overweegt een aankoop te doen.

Door dynamische campagnes kunt u uw digitale advertenties verder personaliseren en garandeert u altijd campagnes met de juiste boodschap, voor de juiste persoon, op het juiste moment, met de beste campagne uiting. Met behulp van datafeeds kunt u zelfs uw inhoud aanpassen op basis van locatie, apparaat, beschikbare voorraad en het weer, om maar een paar voorbeelden te noemen. De echte magie gebeurt echter met één-op-één personalisatie; de echte personalisatie van alle marketinginhoud, via kanalen en markten, met de kopie, ontwerpen en interactiviteit die speciaal zijn gemaakt voor de kijker. De ultieme digitale campagne.

Als dit allemaal een beetje overweldigend klinkt, neem dan gerust contact met ons op. SQLI is uw full-service digital partner voor het creëren en succesvol uitvoeren van gepersonaliseerde en schaalbare marketingstrategieën!

CONNECTED COMMERCE SHOWCASE 

Krijg een gedetailleerd inzicht in de ervaring die onze klanten hebben gehad met de Connected Commerce-aanpak en de specifieke resultaten die ze hebben behaald. Krijg ook van sommige van onze klanten rechtstreeks antwoord op uw specifieke vragen, allemaal om u te helpen het potentieel te begrijpen dat Connected Commerce voor uw bedrijf kan bieden. 

Vraag showcase aan ➔

SQLI biedt:

202007_Osudio_Iconagraphy_Understand & define-1

DYNAMISCHE CAMPAGNE, AI-GEDREVEN PERSONALISATIE EN OPTIMALISATIETECHNOLOGIE

Deze technologieën zorgen voor de automatisering van uw processen, een verbeterde klantgerichtheid en stellen uw CMS in staat om een content provider te worden en Content-as-a-Service (Caas) te leveren aan vele outputs en ervaringen, die veel verder gaan dan een enkel digitaal eigendom.

202007_Osudio_Iconagraphy_Digital Product Strateg (1)

HET BETREKKEN VAN EEN COMMERCE STRATEGIE 

Het creëren van geblende engagement gecombineerd met een commerce strategie. Dit zorgt ervoor dat uw inhoud niet alleen uw winkel aanvult, maar naadloos opgaat in uw complete commerce ervaring.

202007_Osudio_Iconagraphy_Prototype & Validate-1

IMPLEMENTATIE VAN DE OPLOSSING VOOR HET DIGITAL EXPERIENCE PLATFORM  

Implementatie van de DXP-oplossing die het beste bij uw organisatie past. Samen kunnen we een roadmap voor evolutionaire architectuur opstellen om ervoor te zorgen dat uw volledige digitale installatie de afzonderlijke componenten aanvult en verbetert.

ONZE DIGITAL EXPERIENCE PARTNERS

Bloomreach_Logo
202002_Oudio_Sap-Black_logo_200x140-1
Qualtrics_Logo
MicrosoftTeams-image (3)-1

KOM IN CONTACT

202002_Osudio_ALL_website_contact_person_310x205_Ellen

Ellen Bex
Head of Engagement

Neem contact met ons op

SQLI, FULL SERVICE DIGITALE ENGAGEMENT PARTNER

Sinds de jaren 90 nemen klanten contact met ons op om hun digitale businessvalue te definiëren, op te bouwen en te laten groeien. Wij zijn technische en creatieve denkers die zich toewijden in het leveren van zinvolle en boeiende ervaringen door gebruik te maken van technologieën, methodologieën, vaardigheden en creativiteit om dichter bij de klant of gebruiker te komen en hun aandacht te trekken. Bij SQLI ontwerpen, ontwikkelen en implementeren we hoogwaardige commerceoplossingen, digitale producten en technologieën voor internationale A-merken. Wij zijn een van de grootste digitale specialisten van Europa.

Neem contact op om te bespreken hoe we uw digitale succes kunnen stimuleren.

VRAAG EEN CONNECTED COMMERCE SHOWCASE AAN

VOEG UW GEGEVENS TOE AAN HET ONDERSTAANDE FORMULIER OF STUUR EEN BERICHT NAAR ELLEN BEX OP ELBEX@SQLI.COM

202002_Osudio_ALL_website_contact_person_310x205_Ellen
Ellen Bex,
Head of Customer Engagement
Oplossingen bieden voor ervaringen van toegevoegde waarde voor organisaties als FrieslandCampina en Carlsberg.
 

experience GERELATEERDE INZICHTEN

202002_Osudio_ALL_website_blog_highlights_animation_380x230
Expertise

EXPERIENCE MANAGEMENT

Hoe u datagestuurde customer experiences creëert waar klanten blij van worden

Lees verder in Engels →
202006_Osudio_ALL_banners_Digital_Assistant_guided_selling_zoovu-380x230-01
Expertise

BEGELEIDE VERKOOP

Hoe u uw bezoekers door middel van engagement naar het perfecte product leidt.

202004_Osudio_ALL_Pillar_pages_highlight_380x230-ecommerce
Expertise

E-COMMERCE

Ontdek hoe e-commerce de user experience van de online klantreis kan ondersteunen.