Na het creëren van digital commerce experiences voor internationale bedrijven zoals Carlsberg, Sligro, Miele en Bridgestone, weten we hoe we u kunnen ondersteunen om de ervaring en betrokkenheid van uw klant centraal te stellen in uw organisatie. Met de juiste strategie, gegevens en ervaringstechnologie kunnen we u helpen te begrijpen hoe u aan de behoeften van uw klanten kunt voldoen, hen tijdens het hele klanttraject kunt betrekken en levenslange customer value, loyaliteit en groei kunt stimuleren.
Digital experience management activatie en dienstverlening op het gebied van datagestuurde klantervaringen.
Gekozen door
Het ontwikkelen van een strategie voor klant engagement en klantreis om uw digital experience mogelijk te maken.
Gekozen door
Technisch advies, evaluatie, selectie en implementatie van engagementoplossingen zoals DXP, XM en CDP, om u klantgericht te maken.
Gekozen door
Dynamische campagnes, Al-Driven personalisatie, DXP en optimalisatietechnologie om automatisering mogelijk te maken en klantgerichtheid van uw commerce te garanderen.
Gekozen door
Wij helpen u met uw customer datastrategie en Customer Data Platform (CDP) implementatie om al uw klantgegevens te verenigen in één enkel platform. Maak een efficiënte groei van uw marketingresultaten mogelijk door personalisatie, diepgaande data-analyse en een betere ROI voor uw marketingactiviteiten.
Chosen by
Vertrouw op de expertise van ons schaalbare digitale team om op korte termijn waarde te genereren en u te helpen uw team voor te bereiden op het aanhoudende succes van uw handelsplatform.
Gekozen door
We have experience helping brands within these industries succeed in E-commerce.
Hansgrohe
Mark Dajani
CIO, Carlsberg Group
GEBRUIK HET ONDERSTAANDE FORMULIER OF STUUR EEN BERICHT AAN ELLEN OP ELBEX@SQLI.COM
Ellen Bex,
Head of Customer Engagement