SQLI Background Gradient 6

Online Design

We ontwerpen alles wat kan worden weergegeven op een laptop, smartphone of tabletscherm.

Voelt goed, werkt goes, schijnt goed

Bij online design zullen twee werelden elkaar ontmoeten: de wereld van uw organisatie en haar bedrijfsdoelen én de wereld van uw klanten en hun behoeften. Met meer dan 30 jaar ervaring in digital, weten onze ontwerpers precies hoe ze digitale producten en diensten moeten ontwerpen die uw bedrijfsresultaten verbeteren.

Vanuit businessperspectief ontwerpen onze designers:

  • Voor meer conversie
  • Voor klantbetrokkenheid
  • Consistente merkervaringen 
  • Met het oog op schaalbaarheid

Vanuit klantperspectief ontwerpen onze designers:

  • Voor behoeftes en uitdagingen van klanten
  • Klantreizen die wrijving verminderen 
  • Kantreizen met delighters
  • Voor toegankelijkheid en merkherkenning op alle apparaten

Online design als duurzaam business model: vertaal uw value proposition naar solide digitale klantreizen die het succes van uw merk stimuleren.

Onze methodologie: ontwerp voor succes

We ontwerpen digitale producten en diensten, waarbij zakelijke en gebruikerservaring centraal staat. De Design Thinking methodologie stelt ons in staat om een mensgerichte benadering te hanteren voor creatieve probleemoplossing en innovatie. Door echte klanten bij alle fasen te betrekken, kunnen we oplossingen voor elk productcontactpunt ontwerpen en valideren.

Belangrijk in ons proces is om te ontwerpen voor succes, waarbij rekening wordt gehouden met de haalbaarheid van bedrijfsdoelstellingen en organisatorische of technische beperkingen.

Onze ontwerp uitgangspunten

Begin met het einddoel voor ogen: wat is het doel van uw digitale product? Als alle partijen op één lijn zitten, kunnen we ons met grotere precisie en intentie concentreren op wat we doen, waarom we het doen en waar de meeste waarde wordt gecreëerd.

Focus op de taken die de klant op uw site wilt uitvoeren en ontwerp de navigatie eenvoudig, intuïtief en consistent op diverse soorten apparaten voor diverse soorten gebruikers met responsive design.

Rangschik grids, componenten en elementen op elke pagina zo dat het bezoekers de belangrijkste informatie gemakkelijk kunnen vinden. Dit kan per apparaat verschillen en gebeurt op kleur, beeld, formaat, contrast en stijlen.

De kracht van best practices in de branche en concurrerende benchmarking verhoogt de acceptatie door de klant en bespaart kostbare investeringen door het wiel niet opnieuw uit te vinden.

 

Veronderstellingen leiden tot de grootse design missers. Empathie voor klanten om hun behoeften te identificeren en de bedrijfsdoelstellingen met interviews ontdekken werkt beter. Valideer schetsen en wireframes in een vroeg stadium om vooroordelen snel te elimineren en kostbare aanpassingen achteraf te voorkomen.

Een digitaal product of dienst is nooit af en vereist continue verbeteringen om uw concurrentievoordeel te behouden of te behalen. Kansen worden gevoed door inzichten uit ervarings- of gedragsgegevens en kunnen evolutionair of revolutionair zijn.

We deden dit voor

1-daagse Online Design Workshop

Benieuwd hoe online design het succes van uw organisatie kan stimuleren, net als voor bedrijven als Sligro, Carlsberg of Kawasaki?

Vraag workshop aan

Vraag meer informatie aan of boek de 1-daagse Value Proposition en Customer Journey Mapping workshop voor online succes.

Neem contact op