Contact

ERKENNING EN BETROKKENHEID OP ALLE KANALEN

Wanneer uw bedrijf uitbreidt naar e-commerce of het merk opnieuw wilt ontwerpen voor online gebruik, zult u het beste een digitale versie van uw branding maken.

 

HET BELANG VAN BRANDING BIJ KLANTENERVARING

Digitale technologie heeft de wereld van branding op zijn kop gezet. De consument zit achter het stuur en een samenhangende beleving staat centraal.
Een merk voor een bedrijf is als een reputatie voor een persoon. Je verdient een reputatie door te proberen moeilijke dingen goed te doen." Jeff Bezos, Amazon 
Wanneer een organisatie haar website maakt (of herontwerpt), ligt er een sterke focus op goed ontwerp, bruikbaarheid, toegankelijkheid en visuele uitstraling. Om omzet te genereren en de klantloyaliteit te vergroten, is een solide online branding, die consistent is met al uw kanalen, essentieel.
   

DE WAARDE VAN ONLINE BRANDING 

Een consistente presentatie van een merk verhoogt de omzet met gemiddeld 23%. Door uw merk consistent en in alle kanalen te presenteren, is de kans groter dat consumenten iets kopen. 

Voor uw klanten: 
  • Verbetert de klantenervaring
  • Creëert vertrouwen
  • Leidt tot herkenning  
Voor uw bedrijf: 
  • Geeft iedereen die betrokken is bij het proces het inzicht dat ze nodig hebben om uw website te maken of uit te breiden.  
  • Verhoogt de klantbetrokkenheid 
  • Leidt tot een duurzaam concurrentievoordeel
 

BOEK UW DIGITAL BRANDING ASSESSMENT VAN 3 UUR

Benieuwd hoe uw digitale branding de omzet en klantloyaliteit kan verhogen, zoals bij bedrijven als Kawasaki, B&S of Carlsberg?

Vraag meer informatie aan of boek onze 3 uur durende Digital Branding Assessment om inzicht te krijgen in de waarde die het voor uw bedrijf kan hebben.

Vraag workshop aan ➔

SQLI'S DIGITALE BRANDING ASSESMENT VAN 3 UUR

Geïnspireerd door organisaties als Google en grote denkers zoals Steve Jobs, hebben we een branding assessment van 3 uur ontworpen om kansen in uw digitale kanalen te identificeren. We hebben verschillende oefeningen in slechts drie uur geperst, omdat meer tijd niet noodzakelijkerwijs leidt tot betere resultaten. Dit betekent ook dat u de mensen kunt betrekken die er echt moeten zijn. Het doel van deze oefeningen is om een abstract idee van uw branding te vertalen naar een solide basis voor digitale merkmiddelen: een gemeenschappelijke online ontwerptaal en Online Style Guide of Design System.

The oefeningen

De brand sprint is gebaseerd op het uitvoeren van activiteiten op posters en whiteboards, maar we voeren ze ook virtueel uit, zodat iedereen veilig kan blijven. Dat maakt het ook zeer geschikt om de toch al korte merkensprint online te doen, waardoor het nog efficiënter wordt. In de 3 uur faciliteren we een sprint die bestaat uit zes oefeningen.

  • Roadmap: denk op lange termijn
  • Fundamenteel doel: waarom – hoe – wat
  • Concurrentielandschap: differentiatie
  • Top 3 waarden: voordeel op het gebied van concurrentie
  • Top 3 doelgroepen: prioriteer doelen
  • Merkattitude en -stijl: persoonlijkheid
Het resultaat van het SQLI 3-uurs Digital Branding assessment wordt gedeeld met uw marketingafdeling om hiermee verder te gaan of wordt gebruikt als startpunt voor Online Design en om de basis te leggen voor een robuust Design System.

VRAGEN?

202002_Osudio_ALL_website_contact_person_310x205_Mitch
Mitchell Bakker,
Head of Define and Design
 
Biedt creatieve en innovatieve digitale visie aan organisaties als Kawasaki en B&S.
 

Ask Mitchell

We deden dit voor

202002_Oudio_Pillar-page_Carlsberg-Black_logo_200x140
kawasaki_240-150_logo_black
Fontem_ventures_240-150_logo_black
202002_ALL_Osudio_website_logos_b&s

Hebben we uw interesse gewekt? Laten we praten

Ontstaan in de jaren 90, nemen klanten contact met ons op om hun digitale bedrijfswaarde te definiëren, op te bouwen en te laten groeien. We zijn technische en creatieve denkers die zich inzetten voor het leveren van zinvolle en boeiende online user experiences door gebruik te maken van technologieën, methodologieën, vaardigheden en creativiteit om dichter bij de klant of gebruiker te komen en hun aandacht te trekken. Bij SQLI ontwerpen, ontwikkelen en implementeren we hoogwaardige handelsoplossingen, digitale producten en technologieën voor internationale A-merken. Wij zijn een van de grootste digitale specialisten van Europa.

Neem contact met ons op om te bespreken hoe we uw digitale succes kunnen stimuleren.

202002_Osudio_ALL_website_contact_person_310x205_Mitch


Mitchell Bakker
Head of Define and Design
mbakker@sqli.com

GERELATEERDE CONTENT

Branding
Expertise

DE WAARDE VAN CONSISTENTE EN RELEVANTE BRANDING

Hoe u consistente en relevante branding creëert die waarde toevoegt aan uw klantervaring.

Lees verder in Engels→

Carlsberg
Case

B2B ENGAGEMENT PLATFORM

Met succes een B2B-platform implementeren om de verkoop en de relatie met uw klanten te stimuleren.

Lees case in Engels→

Warmteservice
Case

SLIM ONTWERP VOOR FLEXIBILITEIT EN MOBIEL

Warmeteservice heeft E-commerce voor de B2B- en B2C-markt een boost gegeven met een flexibeler en mobieler ontwerp van hun platform.

Lees verder in Engels →