Contact

DIGITALE PRODUCTSTRATEGIE

202106_SQLI_ALL_rebranding_website_services_A-banner_0013_Gradients_7

DEFINIEER DE TOEKOMST VAN UW DIGITALE PRODUCT

In een tijd waarin digitale groei belangrijk is en de concurrentie meedogenloos is, is het essentieel om te focussen op het leveren van waarde gecombineerd met meetbare resultaten.

De ontwikkeling van digitale productstrategieën vereist een grondig begrip van uw klanten, uw markt en uw bedrijf, gecombineerd met inzicht in uw huidig technologisch landschap en de bijkomende beperkingen die innovatie in de weg staan.

In een digitale productstrategie stellen we ons samen de toekomst van uw producten voor met een duidelijk doel en een gedeelde visie die aansluit bij uw bedrijfsdoelstellingen. Hoe u uw team sterker maakt, waar u zich op moet concentreren, waarom en specifiek: wanneer.

SQLI heeft meer dan 25 jaar e-commerce-ervaring getransformeerd in een bewezen aanpak om uw digitale commerce naar tastbaar, door de klant gevalideerd succes te brengen. Niet alleen om u te helpen bij het definiëren van uw digitale productstrategie, maar ook om deze op de markt te brengen.

CARLSBERG-divider-2

onze aanpak

We staan bekend om onze sterke focus op resultaten, niet op output. We verzamelen inzichten uit de markt, verifiëren aannames van klanten, creëren realistische en datagedreven doelen, geven zakelijk advies en sparren, implementeren kostenefficiënte oplossingen en coachen uw mensen on the job.

Onze 5-stappenplan zal zich richten op het leveren van waarde voor uitdagingen of kansen, of het nu gaat om nieuwe of reeds bestaande digitale producten.

202007_Osudio_Iconagraphy_Understand & define-1
Stap 1

Begrijp & definieer de uitdaging of kans 

Gebruikersonderzoek, organisatorische inzichten en data-analyse om een diep begrip op te bouwen van het op te lossen probleem of te grijpen kans en waarde te leveren aan uw klanten. 

202007_Osudio_Iconagraphy_Digital Product Strateg (1)
Stap 2

Productvisie & succes, verken en definieer oplossingen

Formuleer doelstellingen en bedenk mogelijke oplossingen voor het gedefinieerde probleem of de gedefinieerde kans. Vind de perfecte balans tussen gebruikersbehoeften en IT- en organisatorische capaciteiten.

202007_Osudio_Iconagraphy_Prototype & Validate-1
Stap 3

Prototype & Valideren

Ontwikkel een prototype dat wordt getest door uw doelgroep en valideer aannames.

202007_Osudio_Iconagraphy_Roadmap & Plan-1
Stap 4

Roadmap & Plan

Integreer de verkregen inzichten en feedback uit de gebruikertest in een haalbare roadmap. Schets duidelijk een pragmatisch plan om het digitale product naar de markt te brengen.

202007_Osudio_Iconagraphy_Kick-off-1 (1)
Stap 5

Kick-off

Stel het team samen en zet ze in voor het leveren van succes in een agile omgeving.

wat te verwachten

Klanten ervaren de samenwerking met onze Digital Product experts als inspirerend, easy-going en pragmatisch. Onze resultaten zijn uitgebreid en to the point: verwacht geen rapport van 60 pagina's.

✔︎

✔︎

✔︎

✔︎

✔︎

✔︎

Onderzoek, inzichten en analyse

Definitie van probleem of uitdaging

Productvisie & doelstellingen

Productprototype:

Productroadmap

Productplan

VRAGEN?

202002_Osudio_ALL_website_contact_person_310x205_Mitch
Mitchell Bakker,
Head of Define and Design
 

Een creatieve en innovatieve digitale visie bieden voor bedrijven als Kawasaki en B&S.

Ask Mitchell

We deden dit voor

We hebben een digitale productstrategie ontwikkeld voor klanten als Kawasaki, Viking, Kaemingk, Action, Carlsberg en nog veel meer. 

202002_Oudio_Pillar-page_Carlsberg-Black_logo_200x140
Action (1)
Kaemingk (1)-1

Benieuwd wat we voor u kunnen doen?

Wij geloven dat de beste Digitale Product Strategieën samen ontwikkeld worden. Uw belanghebbenden en onze digitale productexperts, in één of meerdere gemengde teams.

202002_Osudio_ALL_website_contact_person_310x205_Mitch


Mitchell Bakker
Head of Define and Design
mbakker@sqli.com

onze artikelen

Als u meer wil weten over digitale productstrategie in de praktijk, bekijk dan onze blogs en inzichten.

Article_Pillar-page_Understand-digital-strategies-fail_380x230_DD

WAAROM U DIGITALE STRATEGIE NIET WERKT

Ontdek hoe u veelvoorkomende valkuilen kunt vermijden en met succes leads kunt genereren en retentie kunt vergroten.

Lees verder in Engels →

CARLSBERG-380x230

B2B ENGAGEMENT PLATFORM

Hoe ga je van een traditionele B2B-klantrelatie naar een gelijkwaardige zakenpartnerrelatie?

Lees case in Engels→

202002_Osudio_ALL_website_blog_highlights_LVMH_380x230

LUXURIOUS DIGITALE STRATEGIE

Hoe het luxueuze powerhouse LVMH haar 70 maisons coacht op weg naar digitale transformatie

Lees blog in Engels →