Vergist u zich niet; het goed beheren van al uw data is een enorme en uitdagende taak. Zelfs als uw een solide PIM- of MDM-systeem heeft, kan dit nog steeds een fors beslag leggen op uw mensen, omdat er veel extra taken en stappen zijn om rekening mee te houden. U moet het proces van het verrijken van uw gegevens doorlopen en ervoor zorgen dat zowel de kwaliteit van de gegevens op peil is, als dat elk product correct wordt geclassificeerd. Het goede nieuws is dat als u dit allemaal op een slimme manier gaat doen, u uw inspanningen op het gebied van databeheer aanzienlijk kunt verminderen en kostbare tijd en budget kunt besparen. Maakt u zich geen zorgen als dit allemaal overweldigend klinkt. Dat is waarvoor we hier zijn.
Door een machine learning-model te bouwen, kunnen terugkerende taken meestal worden geautomatiseerd, inclusief alle kleine maar tijdrovende beslissingen die steeds opnieuw moeten worden genomen. Dit zorgt ervoor dat uw gegevensbeheer op een meer consistente en efficiënte manier wordt gedaan.
Taken die geschikt zijn voor automatisering omvatten, maar zijn niet beperkt tot:
Het automatiseren van deze taken bespaart u niet alleen kostbare tijd en verbetert de nauwkeurigheid, maar stelt u ook in staat om de keuzes die u maakt te verifiëren met behulp van uw data.
De beste manier om de bal aan het rollen te krijgen, is door taken te vinden die ofwel dagelijks moeten worden uitgevoerd, of veel tijd kosten, of gevoelig zijn voor fouten. Dit zijn precies het soort taken die bij uitstek geschikt zijn om te profiteren van handige en slimme automatisering. Het helpt om een overzicht te maken van welke keuzes op grote schaal worden gemaakt, zoals het classificeren van producten, het bepalen van prioriteiten op het gebied van werk en het aan elkaar koppelen van producten voor cross- en upselling. Een machine learning-model kan je ondersteunen om deze keuzes moeiteloos te maken.
In al deze gevallen leidt automatisering tot quick wins op het gebied van tijd, inzet en correctheid.
We zullen u helpen om duidelijk te definiëren hoe uw initiatief om productgegevens te verbeteren de bedrijfsdoelstellingen kan ondersteunen en de afstemming tussen business en IT kan versterken.
Op basis van uw bestaande situatie , leveren wij harde feiten voor uw besluitvorming, stellen we maatregelen voor om de gegevenskwaliteit te inspecteren en bepalen we de doelen en beste aanpak om de verbeteringen te bereiken.
SQLI kan u helpen met uw missie om uw databeheer te optimaliseren door middel van automatisering en machine learning, van begin tot eind. Van consultancy met een uitgebreid assessment om uw huidige situatie en alle mogelijke verbeteringen in kaart te brengen, tot het daadwerkelijk implementeren van verbeteringen of stand-alone oplossingen die voldoen aan uw specifieke wensen en behoeften. We zorgen ervoor dat deze op maat gemaakte oplossingen perfect passen bij uw huidige MDM- en PIM-oplossingen en verminderen de tijd en moeite die wordt besteed aan databeheer door schijnbaar kleine taken te stroomlijnen die sterk in aantal zijn.
De digitale strategie die we samen opstellen op basis van uw bedrijfsdoelen, gaat in op hoe data het best kan worden beheerd door een multifunctioneel team, hoe automatisering en machine learning kunnen helpen bij het optimaliseren van uw huidige databeheerprocessen en omvat een gedetailleerde roadmap die u door de uitvoering van uw initiatief zal leiden.
Het succesvol implementeren van best-practice oplossingen is geen sinecure en vereist een adviseur met ervaring, inzicht en inzet. SQLI kan u ondersteunen om uw bedrijfsdoelstellingen te overtreffen, met vertrouwen en expertise die u door de jaren heen hebt verdiend.
The SQLI Group is a platinum solution partner specialised in Magento Commerce. Within the SQLI group we have successfully launched multiple complex projects while adopting the latest Magento technologies.
Samenvattend kan SQLI u helpen met uw missie om uw databeheer te optimaliseren, doormiddel van automatisering en machine learning, van begin tot eind. Van consultancy, inclusief een uitgebreide assessment om uw huidige situatie en alle mogelijke verbeteringen in kaart te brengen, tot het daadwerkelijk implementeren van upgrades of stand-alone oplossingen die voldoen aan uw specifieke wensen en behoeften. We zorgen ervoor dat deze op maat gemaakte oplossingen perfect passen bij uw huidige MDM- en PIM-oplossingen en verminderen de tijd en moeite die wordt besteed aan gegevensbeheer door schijnbaar kleine taken te stroomlijnen die sterk in aantal zijn. Het is belangrijk om te beseffen dat een groot aantal kleine winsten gecombineerd nog steeds een grote overwinning is voor uw organisatie.
At Osudio, we craft digital experiences that define the success of great brands. Our vision is to create a diverse world filled with authenticity. To craft digital experiences that people love and talk about – making great brands shine.
Digital is in our DNA. We started designing and building websites in the 90’s, so this is no exaggeration. Since then, we’ve matured into a full service agency, but we never lost our focus on e-business. In 2017, we joined the SQLI group.
Get in touch to discuss how we can drive your digital success.
Steven Coymans
Head of E-commerce
steven.coymans@osudio.com
GEBRUIK HET ONDERSTAANDEFORMULIER OF STUUR EEN BERICHT NAAR. MARCO VIA MTJONGATJOE@SQLI.COM
Levert solide data management strategie en oplossingen voor bedrijven zoals Kaemingk.
Als u meer wilt weten over gegevensbeheer, vindt u hieronder inzichten:
Hoe u één enkele bron van gegevenswaarheid creëert voor uw klant-, product- en stamgegevens.
Hoe u de business case voor Master Data Management bouwt in 8 stappen met Gartner's Framework
Verhoog de winstgevendheid tot 12% door uw datasilo's te doorbreken. Uitvinden hoe?