De meeste fabrikanten, groothandels en detailhandelaren weten dat ze, om succesvol te zijn, de meest relevante, consistente en actuele productinformatie moeten publiceren naar het steeds groter wordende aantal kanalen dat klanten gebruiken. Maar hoe pak je dit op een kosteneffectieve manier aan? U moet niet alleen meer inhoud maken voor verschillende contexten en formats die relevant zijn voor elke fase van de klantreis, maar u moet er ook voor zorgen dat alles wordt gepubliceerd en gesynchroniseerd met uw eigen e-commerceplatforms en systemen zoals uw ERP. En tevens wil u integreren met de externe systemen , datapools en marktplaatsen, naast een groeiend aantal online en offlinekanalen. Een flinke klus als het gaat om het creëren, beheren en publiceren van uw product content. Gelukkig kan het gebruik van de juiste PIM/MDM- en syndicatiesoftware hier enorm bij helpen.
SQLI brengt de nodige ervaring om uw data te structureren en te normaliseren met een granulair en modulair datamodel, dat voldoet aan de eisen van alle verschillende kanalen. Met de essentiële technische vaardigheden en domeinkennis in huis kunnen wij u ondersteunen bij het integreren van datapools, e-commerce platforms (marktplaatsen), CRM's en ERP's. Wij verzorgen de analyse en het technische deel van de syndicatie, waardoor er voor u als bedrijf ruimte ontstaat om te focussen op betere en meer content voor uw klanten. Zo blijft u op de hoogte van de continue verandering in al uw verschillende kanalen.
SQLI kan uw bedrijf helpen met:
We zullen u helpen duidelijk te definiëren hoe uw initiatief om verbeterde productgegevens naar o.a. marketplaces te distribueren de bedrijfsdoelstellingen kan ondersteunen en de afstemming tussen business en IT kan versterken.
Gedurende deze assesment documenteren wij de “as-is” en “to-be” met betrekking tot uw syndicatie-behoeften en vertalen we deze in een implementatie roadmap. Door het betrekken van alle belanghebbende binnen uw organisatie bepalen we gezamenlijk de prioriteiten en stellen we een planning op. Tevens adviseren we over de implementatie opties, de te behalen doelen en benodigdheden en kosteninschattingen. Afhankelijk van uw situatie en wensen kunnen we adviseren om bestaande tooling te gebruiken, een kleine maatwerk-oplossing te implementeren of specifieke tooling zoals ChannelEngine in te zetten voor syndicatie. In veel gevallen adviseren we om groot te denken, maar om klein te beginnen, bijvoorbeeld door als eerste doel syndicatie naar 1 lokale marktplaats op te zetten.
In het kort; SQLI kan uw syndicatie plannen verwezenlijken door de inzet van onze brede ervaring met MDM/PIM- en syndicatieoplossingen. Door de analyse en technische implementatie die deel uitmaakt van dit proces op ons te nemen, kunt u zich concentreren op de inhoud die uw klanten te zien krijgen. Door het proces op deze manier te stroomlijnen, verbetert u de kwaliteit en consistentie van uw inhoud aanzienlijk, naar al uw kanalen en andere touchpoints.
Het succesvol implementeren van best-practice oplossingen is geen sinecure en vereist een adviseur met ervaring, inzicht en inzet. SQLI kan u ondersteunen om uw bedrijfsdoelstellingen te overtreffen, met de zekerheid van onze jarenlang opgebouwde kennis en expertise.
The SQLI Group is a platinum solution partner specialised in Magento Commerce. Within the SQLI group we have successfully launched multiple complex projects while adopting the latest Magento technologies.
SQLI heeft meer dan 30 jaar ervaring met E-commerce. We geven workshops, begeleiden persoonlijke interviews en duiken samen met u als 1 team diep in jouw oplossing. We hebben mensen met ervaring in alle aspecten van MDM/PIM, waardoor we u kunnen begeleiden naar een uitgebreid 360°-beeld van uw huidige databeheer aanpak.
At Osudio, we craft digital experiences that define the success of great brands. Our vision is to create a diverse world filled with authenticity. To craft digital experiences that people love and talk about – making great brands shine.
Digital is in our DNA. We started designing and building websites in the 90’s, so this is no exaggeration. Since then, we’ve matured into a full service agency, but we never lost our focus on e-business. In 2017, we joined the SQLI group.
Get in touch to discuss how we can drive your digital success.
Steven Coymans
Head of E-commerce
steven.coymans@osudio.com
GEBRUIK HET ONDERSTAANDE FORMULIER OF STUUR EEN BERICHT NAAR MARCO VIA MTJONGATJOE@SQLI.COM
Als u meer wilt weten over gegevensbeheer, vindt u hieronder inzichten:
Hoe u één enkele bron van gegevenswaarheid creëert voor uw klant-, product- en masterdata.
Hoe u een business case voor Master Data Management bouwt in 8 stappen met Gartner's Framework
Verhoog de winstgevendheid tot 12% door uw datasilo's te doorbreken. Uitvinden hoe?